Internetowa reklama – wzrost sprzedaży

Pozycjonowanie stron, daje nam wiele możliwości. Dzięki niemu oprócz wzrastania pozycji można uzyskać różne ciekawe zasoby takie jak na przykład PR (PageRank). Jest wyceniany w skali -1 do 10, lecz takiego nikt nie osiągnął. Maksymalny PR posiada google, który posiada pr8. Początkowa domena nie posiada nawet minusowego pageranku. Forma początkowa to N/A, czyli nie zaindeksowana. I jest to kolejny z przykładów udowadniających że pozycjoner powinien wiedzieć więcej na temat tego co robi, niż tylko to że sukcesem jest osiągnięciem pr, to stronka jest pełna i nic jej więcej nie trzeba.

Czasami lepsza strona z PR0, z dobrymi wynikami niż strona z PR5, która zaledwie dwie pozycję posiada na dobrych czołowych miejscach. Wiele osób zachwyca się pagerank, innej stron z myślą że to szczyt pozycjonerskich możliwości. Jest to po prostu bonus nadany przez google, który można wykorzystac do innych celów. Nie jest ciężko podnieść PageRank, przynajmniej do dwóch, od tej liczby już jest nieco ciężej nawet google nie osiągnęło maksymalnego pr. Sukces osiągamy jeśli nasza reklama internetowa, jest skuteczna nie zależnie od tego czy nasz pagerank (pejdżrank) wynosi 0 czy też 3. Tą cyferkę można nawet sztucznie podrobić. Nikt kto obserwuję stronę nie patrzy na to jaki wynosi ranking strony, lecz na jej pozycję oraz to co się na niej dzieje.

No bo przecież kogo satysfakcjonuje jakaś głupia liczba? Oczywiście aby zdobywać respekt te dwie cyferki z liczbą wzrastającą jest ważna, ale nie najważniejsza. Każdy pozycjoner powinien skupić swoje możliwości głównie na efektach w postaci wejść, oraz oglądalności nawet konkurencji. A kwestię PR, zostawić na koniec aby każdy kto się interesuję patrząc na wyniki chętnie się zdziwił spoglądając na prchecker, i wiedział kto rządzi w sieci w danej tematyce. Zdobycie jak największej cyferki to linki, które powinny być umieszczone w tematycznych serwisach, przede wszystkim o wiele lepszym niż posiadany przez nas serwis. Jak było wcześniej wspomniane wystarczy kilka dobrych linków, niż sto słabych i osiągamy sukces.

Zdjęcie do artykułu znalezione na stronie Pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *